TERCEIRA EDICIÓN “FOTOGRAFÍAS POLA IGUALDADE”

CURSO 2020/2021

As fotografías participantes por categorías desta última edición son:

Buscando o equilibrio na igualdade fotos pola igualdade 3

1º PREMIO

Buscando o equilibrio na igualdade

Martín Vinagre Camino, 4º EP,
CEIP Apóstolo Santiago

IGUALDADE NA DIVERSIDADE, SOMOS IGUAIS fotos pola igualdade 3

2º PREMIO

Igualdade na diversidade, somos iguais

Xoel Mañá Camino, 5ºEI,
CEIP Ramón Cabanillas

Queremos un mundo de igualdade na diversidade, real.

Os xoguetes non saben de xénero fotos pola igualdade 3

3º PREMIO

Os xoguetes non saben de xénero

Marcos Martínez Asenjo, 4º EP,
CEIP Monte dos Postes

Non hai xoguetes para nenas ou para nenos, hai xoguetes para xogar.

UN MUNDO ENTRE IGUAIS fotografias pola igualdade 3 infantil e primaria

Un mundo entre iguais

Demelsa Asorey Iglesias, 5ºEI,
CEIP Apóstolo Santiago

Sé libre, sé como queiras.
Poderás ser igual, pero pensar diferente. Poderás ser distinto pero pensar igual. Poderás levantarte de curto e amarelo, e deitarte de longo e vermello.
Que a túa apariencia soa non te defina.
A túa personalidade é a que predomina.

XUNTOS fotos pola igualdade 3

Xuntos

Emma Barcia Figueroa, 6ºEI,
CEIP Ramón Cabanillas

Papá e mamá son iguais e están xuntos. Fan traballo en equipo.

Por onde faga o meu camiño sempre terei unha historia que contar fotos pola igualdade 3

Por onde faga o meu camiño sempre terei unha historia que contar

Ainara Naveiro Angueira, 3º EP,
CPI Pumar Urdilde

Papá e mamá son iguais e están xuntos. Fan traballo en equipo.

HAI QUE RESPECTAR A TODO O MUNDO fotos pola igualdade 3

Hai que respectar a todo o mundo

Alexandre Busta García, 5º EP,
CEIP Pío XII

Cada día, Alexandre e o seu pai atravesan o paso de peóns da Porta Faxeira, que separa a Zona Vella da Alameda. 

Ler comentario completo

Desde pequerrecho, a Alexandre chamoulle a atención que o paso de peóns tivera unha bandeira multicor e preguntou por qué o paso de peóns tiña esa bandeira. Explicámoslle que quería dicir que “hai que respectar a todo o mundo”, e desde aquela repite a frase ó atravesar o paso de peóns.
O seu pai decidiu sacar o móbil e apuntar á bandeira multicor, mentres Alexandre premeu co dedo para executar a foto.
As sombras dos dous no momento de premer co dedo, proxéctanse sobre a bandeira multicor e o paso de peóns, nun dos primeiros días da primavera en Compostela. Tamén se pode ver a sombra das árbores da Alameda, co sol abríndose paso alegre entre as súas follas.
Pensamos que era unha bonita metáfora da vida: atraverse a pasar ó outro lado para abrazar a todas e todos, iguais e diversas e diversos. Por iso a titulamos coa frase que Alexandre sempre repite ó camiñar á beira da bandeira coas cores da arco da vella: “Hai que respectar a todo o mundo”.
Cada día atravesamos moi contentos o paso de peóns máis bonito de Compostela, mentres escoitamos de fondo unha das frases da esencia picheleira: “Porta Faxeira, pode pasar”. 

O PRACER DE AXUDAR fotos pola igualdade

O pracer de axudar

Lucas Castro López, 1º EP,
CEIP Monte dos Postes

Un día calquera, axudándolle a miña nai na cociña co lavado do brócoli, a verdura que máis me gusta. O que levo é un mandil para non mollarme e ben bonito que é.

TIRA POLA IGUALDADE! fotos pola igualdade 3

O pracer de axudar

4º EP,
CPI dos Dices

O fin da educación no respecto e igualdade entre todos e entre xéneros é erradicar a crianza sexista de nenos e nenas.

Todos axudamos na casa fotos pola igualdade 3

Todos axudamos na casa

Lara Cacheiro Pernas, 1º EP,
CEP Ventín

O fin da educación no respecto e igualdade entre todos e entre xéneros é erradicar a crianza sexista de nenos e nenas.

Somos iguais fotos pola igualdade 3

Somos iguais

Aroa Cacheiro Pernas, 4º EP,
CEP Ventín

Representación simbólica de que homes e mulleres somos iguais usando os símbolos do home e da muller xunto cun igual.

POLA INCLUSIÓN E IGUALDADE INDEPENDENTEMENTE DA ORIXE fotos pola igualdade 3

Pola inclusión e a igualdade independentemente da orixe

Eva Zixín Amela Janeiro, 56º EP,
CEIP Mestre Rodríguez Xixirei

Representación simbólica de que homes e mulleres somos iguais usando os símbolos do home e da muller xunto cun igual.

A igualdade dos xoguetes fotos pola igualdade 3

A igualdade dos xoguetes

Candela Martínez Marcos, 5º EP,
CEIP Ramón Cabanillas

Se nos xoguetes existe a igualdade, nós tamén terémola.

A bandeira da igualdade fotos pola igualdade 3

A bandeira da igualdade

Guillermo Martínez Marcos, 2º EP,
CEIP Ramón Cabanillas

Unha bandeira igual para todos.

Igualdade no deporte fotos pola igualdade 3

Igualdade no deporte

Irene Vinagre Camino, 6º EP,
CEIP Apóstolo Santiago

Anónimo era unha muller fotos pola igualdade 3

Anónimo era unha muller

Helena Tojo Cortizo, 1º EP,
CEIP Pío XII

Moitos libros da historia teñen autor anónimo. Ese escritor anónimo era posiblemente unha escritora, o que non se conta en moitos libros escolares actuais.

Quen foi fotos pola igualdade 3

Quen foi?

Daniela Cabañas Díaz, 4º EP,
CEIP Apóstolo Santiago

As mulleres poden desenvolver tarefas que habitualmente atribuense os homes.

Xoguetes sen xénero fotos pola igualdade 3

Xoguetes sen xénero

Hugo Vilariño Maseda, 4º EP,
CPPI Dos Dices Rois

Tentemos non poñer xénero aos xoguetes e promovamos que as nenas e nenos non os diferencien, fomentando a igualdade á hora do xogo. Traballémolo desde as familias!

Xoguetes para todas fotos pola igualdade 3

Xoguetes para todas

Idaira Vilariño Maseda, 6º EP,
CPPI Dos Dices Rois

Debemos fomentar a igualdade de oportunidades para todos os nenos e nenas, a posibilidade de coñecer o que é ter xoguetes novos e vellos.

Diferente pero iguais fotos pola igualdade

Diferentes pero iguais

Teo Fernández Silveira, 2º EP,
CEIP Quiroga Palacios

Todos somos distintos por fóra, pero iguais no corazón.

Cores para a igualdade fotos pola igualdade 3

1º PREMIO

Cores para a igualdade

Carla Sánchez Portos, 1º ESO,
IES de Sar

Na natureza están presentes todas as cores. A nosa fotografía integra a cor da igualdade como un elemento máis nela. Nesta imaxe preténdese establecer un vínculo entre a igualdade e a natureza. Aquí non hai estereotipos e non hai discriminación en canto ás cores.

Escoitar os latidos da natureza é escoitar os latidos da vida fotos pola igualdade 3

2º PREMIO

Escoitar os latidos da natureza é escoitar os latidos da vida

Elena Naveiro Angueira, 1º ESO,
CPPI Dos Dices – Rois

2º PREMIO

Miña irmá e eu

Javier Conde López, 2º ESO,
IES Milladoiro

Nesta fotografía, na que saímos a miña irmá máis eu, intento representar que os xoguetes non teñen xénero xa que cada un pode xogar co que máis lle guste.

Se eles poden por qué nós non?

1º PREMIO

Se eles poden por qué nós non?

María Prado Fernández, 2º Bacharelato, IES de Arzúa

Se eles poden por qué nós non: con esta sinxela frase, resúmese a idea principal que quero transmitir.

Ler comentario completo

Igualdade significa que non existen razas nin sexos superiores. Todos iguais. Coma eles.
Cans e gatos son tradicionalmente dúas razas sobre as que pesa a súa enemizade histórica.
Tal e como demostra a fotografía tanto Zeus (o cadeliño) e Atenea (a gatiña), lévanse estupendamente ben sen ter en conta a súa diferencia de raza e de sexo.
Os dous iguais axudándose e xogando xuntos.
Se eles poden, por qué nós non?
Somos iguais, estamos xuntos.

Comezos temperáns

Comezos temperáns

Cristina Marcos García-Conde,
CEIP Ramón Cabanillas

A rapazada fai o que ve na casa

Mans e cores

Dolores Asenjo Gil,
CEIP Monte dos Postes

Mans que aloumiñan, traballan, xogan, falan… e adobíanse.